Termeni si condiţii

  1. Copyright

Conţinutul prezent pe acest website (care include, dar nu se limitează la): texte, fotografii, vizualuri, produse, idei, conţinut video, sunt proprietatea companiei S.C. DESIGN&EVENTS CONCEPT S.R.L. sau a colaboratorilor săi. Clienţii companiei au dreptul de a copia si printa conţinutul website-ului sau porţiuni din acesta doar in scop personal. Nu este permisă sub nici o formă preluarea conţinutului de pe acest website in scopuri comerciale. Nu este permisă utilizarea sau reproducerea materialelor din componenţa website www.nunta-eveniment.ro fără permisiunea scrisă a companiei.

Crearea de hiperlink-uri către pagina companiei si inscrierea in mediul online, www.nunta-eveniment.ro, este permisă doar cu acordul companiei.

  1. Disponibilitatea produselor

Siteul www.nunta-eveniment.ro prezintă decoraţii florale si accesoriile  necesare folosite in cadrul evenimentelor  ( nuntă, botez petreceri aniversare, petreceri surpriză, petreceri pentru copii, petreceri pentru companii, petreceri/evenimente pentru 1 iunie pentru copiii angajatilor, petreceri absolvire, festivităti absolvire, banchet, etc) realizate de către personalul propriu sau de către colaboratorii Companiei pe baza de comanda. Produsele prezentate pot suferii actualizări ale fotografiilor, specificaţiilor in orice moment – compania nu are obligaţia de a anunţa clienţii sau vizitatorii website-ului despre aceste modificări.

S.C. DESIGN&EVENTS CONCEPT S.R.L. isi rezervă dreptul de a opera oricand, orice modificări asupra informaţiilor prezente pe site-ul www.nunta-eveniment.ro, fără o instiinţare prealabilă. Datele tehnice prezente pe site-ul Companiei au caracter informativ si nu reprezintă o obligaţie contractuală. Fotografiile de pe site-ul www.nunta-eveniment.ro sunt cu titlu de prezentare si pot exista diferenţe intre acestea si produsul livrat.

  1. Metoda de comandă

3.1 Comenzi prin email

Comenzile prin email sunt preluate si procesate de către personalul propriu.
Pentru a comanda este suficient să trimiteţi datele de contact, datele de livrare si produsul dorit, iar noi vă vom contacta ulterior pentru o ofertă personalizată.

Clientul are obligaţia ca dupa primirea ofertei personalizate pe email, să verifice cu atenţie toate informaţiile si să notifice Compania de eventuale erori survenite.

Compania nu va fi facuta responsabilă pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale Clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forţe majore, erori de comunicatie.

Modalitătile de plată agreate pentru comenzile făcute prin email:

  • transfer bancar
  • depunere numerar in cont
  • plata cash la livrare
  1. Livrarea

Pentru Bucuresti si zonele limitrofe, livrarea se va face in condiţii optime de temperatură si cu documente insoţitoare, conform opţiunii Clientului, preferabil in sistem propriu.

In afara Bucurestiului livrarea se va face in termen de minim 3 zile de la plasarea comenzii, prin serviciu de curierat extern si numai pe teritoriul Romaniei.

S.C. DESIGN&EVENTS CONCEPT S.R.L. oferă transportul gratuit prin sistemul propriu, insă pentru comenzi mai mici de 200 RON, solicitam o taxă de transport in valoare de 29 RON. Pentru comenzi mai mari sau egale cu 200 RON, livrarea este gratuită in Bucuresti.

Pentru a respecta intervalele orare indicate de către client, Compania va aduce la cunostinţa clientului in timp util, dacă este posibil ca livrarea să se faca la data si ora stabilite anterior. Clientul inţelege ca acest lucru poate fi influenţat si de factori externi de exemplu: trafic, vreme nefavorabilă, volume mari de comenzi in zile de sărbatori legale sau alte condiţii de fortă majoră. In situaţii de acest gen Compania va face livrarea la o ora ulterioară la care este posibilă recepţionarea comenzii.

Destinatarul coletului va fi contactat telefonic inaintea livrării, de catre agentul de livrari pentru stabilirea traseului de distribuţie si confirmarea orei in vederea recepţiei.

In cazul in care destinatarul nu este găsit la adresa / este acces restrictionat in locaţie / adresa este o societate, un spital, o scoala, o institutie publica, biserica etc, curierul companiei noastre va contacta prima dată destinatarul atat telefonic cat si prin sms. Agentul de livrari al companiei noastre poate lasa pachetele / produsele comandate la vecini / recepţie / portar, urmand ca persoana ce a primit coletul sa menţioneze pe fisa de livrare numele complet si semnătura, pentru a putea fi identificată. Clientul va fi informat prin telefon si/sau sms despre persoana caruia i-a fost livrata comanda.

In aceste condiţii comanda este considerată livrată. In cazul refuzului de primire, Compania nu asigură in nici un fel returnarea parţială sau integrală a contravalorii comenzii.

Compania nu isi asuma nici o obligaţie dacă livrarea nu poate fi efectuată datorită informaţiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau daca destinatarul nu poate fi contactat cu datele furnizate de către client, situaţii meteorologice extreme, acces limitat la adresa, perioade foarte aglomerate de sărbători. Comanda poate fi redirecţionată contra cost intr-o nouă locaţie cu livrare in termen de maxim 24 de ore. Nu poate fi considerată nelivrată sau „livrare neconformă / ofilită / marfă stricată” o comandă aflată intr-o situatie de acest fel.

  1. Garantii
    Oferim garanţia oferirii banilor inapoi 100% pentru urmatoarele situaţii ce se pot dovedi:
  • flori livrate necorespunzator din punct de vedere calitativ (flori uscate sau vestejite, flori rupte, aranjament deteriorat, vas suport rupt sau spart);
  • livrare neconformă cu specificaţiile din comandă;
  • in situatia in care „Aranjamentul floral” respectă in general  aceleasi reguli de compozitie /culori / tip de flori continute in imaginea de model, (fără insă a rezulta un aranjament floral identic cu modelul) Compania consideră că această comandă este conformă; Diferentele existente intre „aranjamentele florale de model” si „aranjementele florale rezultate” fiind normale;
  • returnarea banilor din motive subiective “nu imi place” sau “nu este la fel cu cel din fotografie” nu se ofera in aceste cazuri;

Clientul inţelege că există o multitudine de tonuri de culori ale florilor iar aceasta este o situaţie normală, florile doar seamană insa nu sunt identice unele cu altele, acestea vin in pachete de (10-50 fire) de la furnizor doar pe bază de comandă clară.

Aranjamentele florale avand un caracter de creatie, nu se pot copia identic conform cu o fotografie si / sau pe bază de model rezultatul fiind cel mult asemănator insă nu identic.

Culorile florilor din componenta aranjamentelor prezentate pe site, pot prezenta variaţii in afisare, in functie de dispozitivul pe care sunt afisate, tabletă/ smartphone/ iphone/ model dispozitiv/ monitor etc.

Compania garantează calitatea si prospeţimea florilor prin aprovizionare de la furnizori verificaţi si cu experienţa din piata floristica.

Fiecare comandă de flori dat către furnizori conţine denumirea stiinţifică a florii si culoarea conform catalog floral.

In cazul in care Clientul semnează pentru produs preluat in stare bună, reclamaţiile ulterioare livrării nu vor fi luate in considerare. Se pot face personalizari ale produselor pe baza unei descrieri sau fotografie insa acestea se fac strict pe raspunderea clientului, orice reclamatii ulterioare nu vor fi luate in considerare.
Orice reclamaţie pentru a putea fi luată in considerare se va face in maxim 24 ore de la primirea produsului si va fi insoţită de fotografia produsului facută de către client, in care se vad defectele reclamate.
Produsele prezentate pe siteul www.nunta-eveniment.ro beneficiază de garantie in baza O.G. 21/1992 actualizată la 12.07.2008 privind protecţia consumatorilor, O.G. 9.2016 privind vanzarea produselor si garanţiile acordate acestora si O.G. 174/2008, atat timp cat nu constituie produse de tip perisabil.
Produsele noastre fiind perisabile oferim o garantie de 2 zile de menţinere a prospetimii florilor, in cazul respectării regulilor de intreţinere ce se regasesc atasate produsului (unde este cazul). Pentru solicitarea garanţiei produsul returnat trebuie să fie intact si insoţit de toate documentele de achiziţie. Returnarea produsului se face la sediul nostru, costurile expediţiei fiind suportat de catre Companie dacă solicitarea este insoţită de o descriere clară si este intemeiată. Solutionarea garantiei se face in termen de 15 zile de la recepţia solicitării.

  1. Legislatia aplicabilă

Serviciile oferite de Companie respectă legislaţia romană in vigoare, cu precădere la Legea 365/2002 privind comerţul electronic, Ordonanţa de Urgenta 34/2014 privind protecţia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanţă, Legea nr. 677/2001 si Regulamentul 679/2016 de a administra in conditii de securitate si numai in scopuri specifice datele personale ale Clientilor.

Termenii si condiţiile www.nunta-eveniment.ro se supun legislaţiei romane. In caz de litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabilă, in termen de 30 de zile lucrătoare de la inregistrarea reclamaţiei la sediul S.C. DESIGN&EVENTS CONCEPT S.R.L. In cazul in care nu se poate ajunge la o inţelegere in termenul precizat anterior, litigiile dintre Părţi se vor supune rezolvării instanţelor judecătoresti competente de pe raza Municipiului Bucuresti.

  1. Drept de retur

Conform OUG 34/2014, florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere.

Accesoriile florale sau vazele suport fiind produse neperisabile ce fac parte din “Aranjamentul floral” comercializat in cazul in care prezinta defecte sau nu sunt conform comenzii se pot returna după următoarea procedură:

  • Returnarea se face prin trimiterea produselor la următoarea adresa: Str Soldat Zambilă Ionită, Nr.4, Bl.7D, Sc.A, Ap.4, sector 2, Bucuresti, prin orice modalitate agreată de Client;
  • Transportul coletului de retur va fi suportat de Societate;
  • In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisă, semnată de persoana care a initiat si plătit comanda, care notifică (denuntarea contractului/ inlocuirea produslui / solicita returnarea sumei platite), indicand contul si banca unde se vor returna banii daca este cazul.
  • Suma platita va fi rambursată integral in 14 de zile calendaristice de la primirea coletului de retur si a scrisorii de denuntare.
  • Clientul va primii suma achitată însă fără alte despăgubiri.
  1. Date cu caracter personal
    Identitate :

S.C. Design&Event Concept S.R.L. are calitate de operator de date cu caracter personal în sensul Legii nr. 677/2001 si are obligaţia potrivit dispoziţiilor legale aplicabile în domeniul protecţiei datelor cu caracter personal si a liberei circulatii a acestora, conform Regulamentului 679/2016 de a administra in conditii de securitate si numai in scopuri specifice datele personale furnizate de Clienti (ex.: informarea persoanelor vizate în condiţiile reglementate de art. 12 din Legea nr. 677/2001 şi adoptarea unor măsuri adecvate pentru asigurarea securităţii prelucrării datelor conform prevederilor art. 20 alin. 1 din acelaşi act normativ şi cerinţelor minime aprobate prin Ordinul nr. 52/2002). Societatea are numarul de inregistrare  0023071 in registrul general al operatorilor de date cu caracter personal.

Scopul colectarii datelor personale este:

  • Informarea Clientilor/ Cumpărătorilor despre datele de facturare a comenzilor si sau a serviciile achizitionate;
  • Respectarea obligatiilor contractuale legale;
  • Asigurarea livrarii conforme pentru produsele si serviciile comandate;
  • Trimiterea de Newslettere, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS);